Dreptul la retur

În urma recepției produsului de către client, dacă acesta constată un defect vizibil, precum și în cazul în care în perioada de grație, produsul ar prezenta vicii ascunse, returul acestuia către vânzător va avea următoarea procedura:

  1. Se contactează scris sau telefonic agentul de vânzări online, explicând natura defectului, după care se vor primi date referitor la curierul agreat, plata făcându-se la destinație;
  2. De la primirea pachetului și constatarea defectului menționat, agentul de vânzări online va contacta cumpărătorul pentru confirmare, iar în maxim 10 zile lucrătoare, se va soluționa prin modalitățile prevăzute de legea Protecției Consumatorului, respectiv în ordine:
  • repararea defectului;
  • schimbarea produsului cu un altul similar;
  • returnarea contravalorii produsului.

În cazul în care produsul se returnează clientului, costul transportului va intra integral în sarcina expeditorului.

De reținut:

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

Produsul a fost adus pe „comandă specială” (COMANDA SPECIALĂ  este definită ca fiind lista de produse comandată de cetre Beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme,  în termenii agreați de părți).

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).