Plata cu Card Bancar
Dacă dorești să plătești integral cu card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), bifează Plata online prin card (Visa/Maestro/Mastercard) PO_logo Plata cu cardul & Livrare Plata cu cardul & Livrare PO logo această opțiune în comandă și vei fi direcționat într-o pagină securizată de
plați online a Băncii Transilvania, prin procesatorul PO_logo Plata cu cardul & Livrare Plata cu cardul & Livrare PO logo. Detaliile cardului tău nu vor ajunge la MOPIEL sau la angajații MOPIEL. Întreaga tranzacție se va desfășura pe serverele procesatorului de plați online.

Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va aparea pe extrasul de cont al clientului plătitor ca incaltaminte-mopiel.ro

Exemplu în imaginea de mai jos:

1 Plata cu cardul & Livrare Plata cu cardul & Livrare 1

Livrarea:

După finalizarea comenzii și verificarea plății online de către compania noastră, livrarea produselor achiziționate de dumneavoastră se va face în termen: de 48h. În cazul în care s-a optat pentru livrare prin curier rapid, comanda ajunge la destinație după 24h – 48h, iar dacă s-a optat pentru livrare prin Poșta Română, comanda va ajunge la destinație după încă 4 – 5 zile lucrătoare.

47 thoughts on “Plata cu cardul & Livrare

  1. Cora Oprea says:

    Buna ziua; ma intereseaza sandale de copii dar nu stiu ce marime sa comand; va rog sa imi spuneti pentru picior 19 cm ce marime corespunde la dumneavoastra. Multumesc frumos.

    • administrator says:

      Buna ziua, ne sunati la 0769058001 si ne spuneti modelul si numarul produsului cu care vreti sa il schimbati, iar , daca e in stoc, vi-l trimitem si dumneavoastra dati cealalta pereche la schimb curierului. In cazul unui retur trebuie sa puneti in colet factura pe care sa scrieti un numar de cont bancar in care sa vi se returneze banii, motivul returului, data si semnatura si sa trimiteti coletul la noi prin Nemo Express.

  2. Elena says:

    Buna ziua! Am trimis 3 email-uri la dvs. Nu raspunde nimeni la ele? Unul ere despre o pereche de sandale care era in stoc acum 2 zile. Acum nu le mai vad deloc in stocuri nici macar ca stoc epuizat nu figureaza!!

  3. mg_ralu says:

    am returnat in data de 4.10 o pereche de ghete cod 21612 tabaco, astept confirmare pt returnare contravaloare. se poate un op pe mail? multumesc.

  4. Nina says:

    Nu aveti si ghete sau cizme marimea 35 cu talpa ortopedica, sau daca exista posibilitatea sa primiti aceasta marime? Si nu gasesc unde este precizata taxa de transport prin curier.

    • administrator says:

      Buna ziua,
      Avem ghete cu talpa ortopedica mai multe modele.
      Va rugam sa va uitati pe site sau puteti sa ne sunati la numarul de telefon 0769 058 018.
      Taxa de transport este 18 lei.
      Numai bine!

  5. Milea Madalina says:

    Buna seara,
    Se poate va rog frumos să-mi trimiteți si mie ghetele cu codul 21336/ maro , mărimea 36 la magazinul din Buzau? Nr. de tel: 0729 959.458-Milea Madalina

  6. Buduru Carmen says:

    Buna ziua! As vrea sa stiu daca la incaltamintea produsa de dv. calapodul este mai mare decat la incaltamintea cumparata din magazine( gen deichman). Am probat la un targ incaltaminte de la Mopiel si toate marimile 36 imi erau mari, la orice model. La fel si cele barbatesti. As vrea sa comand online dar sunt incurcata rau cu marimile. Va rog, sfatuiti-ma!

  7. ADINA MARINELA says:

    Buna seara, am comandat si eu o pereche de ghete pe data de 1Dec (comanda nr.#49623).Imi puteti spune va rog in cat timp o sa ajunga? Va multumesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *