Magazin Podgoria, Nr. 29, Jud. Buzău, România.

Luni – Duminică, 10:00 a.m. – 20:00 p.m.

Program magazin online

Luni-Vineri, 07:00 a.m.-16:00 p.m.

Întrebări frecvente

Citește întrebările frecvente după aceea lasă un mesaj.

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă. Cum fac?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Contul meu.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea EDITAȚI ADRESA MEA, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Doresc să achiziționez un produs epuizat. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.
Doresc să obțin informații suplimentare. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, Încălțăminte și marochinărie din piele naturală (încălțăminte-mopiel.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Stadiu comandă.
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o lista a rezultatelor compatibile.
Mărimea nu se potrivește?
Ținând cont de legislația în vigoare, Dumneavoastră aveți posibilitatea de a renunța la produs în timp de 14 zile de la primirea acestuia. Dumneavoastră puteți opta și pentru schimbarea produsului, mai multe detalii vă vor fi oferite de către serviciul nostru clienți. În cazul în care doriți să renunțați sau să schimbați un produs, vă rugăm să faceți o sesizare scrisă la adresa de e-mail al serviciului nostru pentru clienți: online@incaltaminte-mopiel.ro 
 

Trimite-ne un mesaj!

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Mesajul tău

Informații on-line

Info:

Tel:  0769.058.018; 0769.058.001
Fax: 0238406242
E-mail: online@incaltaminte-mopiel.ro

S.C. Mopiel S.R.L.
C.U.I. RO5834600
Nr. înmatriculare: J10/135/2002

Orar de contact:

  • Luni: 07:30 – 16:00
  • Marți: 07:30 – 16:00
  • Miercuri: 07:30 – 16:00
  • Joi: 07:30 – 16:00
  • Vineri: 07:30 – 16:00
  • Sâmbătă: Închis
  • Duminică: Închis